Kimyo ta’limida so‘rovga asoslangan ta’lim: uning samaradorligi va amalga oshirish strategiyalarini o‘rganish
Аннотация
So‘rovga asoslangan ta‘lim zamonaviy kimyo ta‘limida talabalar o‘rtasida chuqurroq kontseptual tushunish va tanqidiy fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan taniqli pedagogik yondashuvdir. Ushbu maqola kimyo ta‘limi kontekstida IBL metodologiyalarining samaradorligini o‘rganadi va turli xil amalga oshirish strategiyalari haqida tushuncha beradi. Empirik tadqiqotlar, nazariy asoslar va amaliy tajribalar sinteziga tayangan holda, ushbu maqola IBL ning talabalarning faolligiga, kontseptual o‘rganishga va kimyo bo‘yicha bilimlarni saqlashga ta‘sirini o‘rganadi.
##submission.downloads##
Chop etilgan
##submission.versions##
- ##submission.versionIdentity##
- ##submission.versionIdentity##