Kimyo ta’limini zamonaviy AKT bilan integratsiyalash
Ключевые слова:
: Kimyoviy ta’lim, Axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT), raqamli vositalar, ta’lim texnologiyalari, interfaol ta’lim, shaxsiylashtirilgan ta’lim, hamkorlikda o‘rganish, ma’lumotlarni tahlil qilish, raqamli savodxonlik, onlayn resurslar, virtual laboratoriyalar, pedagogik innovatsiyalarАннотация
Zamonaviy ta’limda Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining (AKT) integratsiyasi turli fanlar, jumladan, kimyo ta’limi bo‘yicha pedagogik amaliyotda katta o‘zgarishlar qildi. Ushbu maqola kimyo fanini o‘qitish va o‘rganishni yaxshilashda AKTning o‘zgaruvchan salohiyatini o‘rganadi, ta’lim tajribasini boyitgan innovatsion metodologiyalar va raqamli vositalarga urg‘u beradi. AKTdan foydalanish orqali o‘qituvchilar shaxsiylashtirilgan ta’lim, hamkorlikda muammolarni hal qilish va real vaqt rejimida ma’lumotlarni tahlil qilishni osonlashtiradigan interfaol o‘quv muhitini yaratishi mumkin. Ushbu maqolada AKTni kimyo ta’limiga integratsiyalashning afzalliklarini ko‘rsatish uchun amaliy tadqiqotlar va empirik tadqiqotlar ko‘rib chiqiladi, uning talabalarning faolligiga, kontseptual tushunishga va kimyoviy tamoyillarni amaliy qo‘llashga ta’siri yoritiladi. Bundan tashqari, u AKTga asoslangan strategiyalarni amalga oshirishdagi muammolar va mulohazalarni muhokama qiladi.